TiMSI WorkflowPack

Zarządzanie i optymalizacja procesów

to nasza specjalność

Więcej

TiMSI EZD

już ponad 60.000 użytkowników

naszego systemu EZD

Więcej

TiMSI e-Biuro

pakiet rozwiązań dla Twojej firmy

Więcej

TiMSI e-Urząd

kompleksowe rozwiązania

dla jednostek publicznych

Więcej

TiMSI e-Usługi

A2A, A2B, A2C

Więcej

Samorządy - ROAD SHOW 2017

Microsoft CityNext

Więcej
ul. Pory 78, 02-757 Warszawa
+48 22 450 37 00

TiMSI e-Urząd

ebiuro1

Platforma e-usług A2A TiMSI e-Urząd to narzędzie dla tych podmiotów, które nie mogą lub jeszcze nie są gotowe na pełne wdrożenie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD), a chciałyby wesprzeć szereg procesów zewnętrznych i wewnętrznych narzędziami elektronicznymi, zintegrować się z innymi systemami i bazami danych oraz wystawić usługi elektroniczne dla podmiotów publicznych lub dla swoich pracowników.

Platforma zapewnia pełną zgodność działania z przepisami prawa, w szczególności instrukcją kancelaryjną oraz kompleksową archiwizację dokumentacji związanej z daną e-usługą. Pozwala to na odstąpienie od równoległego papierowego dokumentowania czynności. Podmiot publiczny może bowiem, choć działa w systemie tradycyjnym, wskazywać wyjątki dla realizacji spraw tak, by mogły być prowadzone tylko elektronicznie.

 

W ramach platformy projektowane, budowane i realizowane są e-usługi związane z wymianą informacji, dokumentów i spraw pomiędzy jednostkami i wewnątrz urzędu, w szczególności:

  • zapytanie od podmiotu uprawnionego o dane będące w dyspozycji organu/urzędu;
  • obieg faktury i obsługa procesów finansowo-księgowych;
  • wniosek urlopowy, wystawianie delegacji służbowych i obsługa spraw kadrowo-płacowych, w tym teczki osobowej pracownika,
  • obsługa zamówień publicznych,
  • obsługa inwentaryzacji majątku trwałego,
  • obsługa umów i ich rejestrów,
  • kompleksowa archiwizacja (przekazywanie do archiwum, udostępnianie, ewidencja, brakowanie).
Obrazek2.4
euslugi1

 

Platforma wspiera realizację e-usług na poziomach 4 i 5, w szczególności:

  • tworzenie i udostępnianie formularzy elektronicznych;
  • kompleksową realizację procesów związanych z obsługą tych formularzy (przekazanie/dekretacja, rejestracja spraw, zapewnienie współpracy między pracownikami, proces akceptacji i podpisania, wysyłka);
  • udostępnianie stanu sprawy;
  • tworzenie rejestrów i ich ewentualne publikowanie na stronach BIP;
  • weryfikację działania;
  • automatyzację przygotowania rozstrzygnięć;
  • monitorowanie terminowości;
  • integrację z ESP (lokalne lub ePUAP);
  • składanie i weryfikację podpisów elektronicznych;
  • obsługę profilu zaufanego.

 

Korzyści:

  • kreowanie i realizacja e-usług nawet w tych podmiotach, które pracują sposobem tradycyjnym;
  • uporządkowane i szybkie zarządzanie dokumentami dla danego zadania (typu spraw);
  • zdalny i natychmiastowy dostęp do dokumentów i spraw danego typu dla pracowników urzędu;
  • ograniczenie zużycia papieru oraz używania kserokopiarek;
  • sprawne i szybkie wyszukiwanie dokumentów;
  • optymalizacja procesów biznesowych;
  • zwiększone bezpieczeństwo przechowywanych informacji;
  • opracowywanie treści dokumentów na podstawie szablonów w systemie;
  • łatwość wykonywania operacji składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego;
  • możliwość kontroli realizacji poszczególnych zadań;
  • dostępność raportów i analiz z obszaru realizacji spraw;
  • rozliczalność i wiarygodność działań użytkowników;
  • archiwum elektronicznych spraw i dokumentów;
  • rozliczalność przed archiwami państwowymi.

 

euslugi3